Precizări privind depunerea actelor în vederea oficierii căsătoriei

Precizări privind depunerea actelor în vederea oficierii căsătoriei


Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Alba Iulia, în contextul pandemiei generate de virusul COVID-19 în România, având în vedere instituirea stării de urgență pe teritoriul României, în scopul asigurării protecției beneficiarilor și a securității și sănătății tuturor angajaților, s-a decis luarea următorului set de măsuri de prevenție:

– depunerea declarației de căsătorie însoțită de documentele prevăzute de lege, se vor transmite exclusiv on-line pe adresa de e-mail a SPCLEP Alba Iulia (spclep@apulum.ro), în prealabil se va face însă o programare telefonică (la numerele de telefon: 0258/815565, 0258/814550) a datei și orei la care se va oficia căsătoria;

– documentele în original vor fi prezentate cu ocazia oficierii căsătoriei, dată la care se va semna și declarația de căsătorie în fața ofițerului de stare civilă;

– se limitează prezența la oficierea căsătoriei, la opt persoane;

– pe perioada instituirii stării de urgență nu se acordă dispensele prevăzute la art.2 alin.2-3 și art 27alin 2 din Legea 119/1996republicată, cu modificările și completările ulterioare;

– oficierea căsătoriei se va face cu respectarea strictă a dispozițiilor art.24alin 1 din Legea 119/1996, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

La încetarea cauzelor care au determinat luarea acestor măsuri, activitățile specifice vor reveni la fluxul normal de lucru.

Pentru orice nelămuriri și informații stăm la dispoziția cetățenilor la telefonul 0258/815565, 0258/814550 sau pe mailul serviciului spclep@apulum.ro unde angajații serviciului vă vor răspunde cu promptitudine.


Lasă un răspuns