Cum poți interacționa cu Primăria Municipiului Alba Iulia?

Cum poți interacționa cu Primăria Municipiului Alba Iulia?


Plata impozitelor, taxelor și a amenzilor se poate face, cu și fără autentificare, prin www.ghișeul.ro. În curând se vor putea face și pe portalul primăriei (proiect aflat în implementare).

Modalitățile curente sunt:

1. Plata electronică cu cardul prin intermediul www.ghiseul.ro
a) plata fără autentificare
b) plata cu autentificare (Folosirea acestei opţiuni necesită nume de utilizator şi parolă pentru autentificare în www.ghiseul.ro. Plicul cu numele de utilizator şi parola se ridică, în baza actului de identitate, de la Biroul informatică din cadrul Primăriei municipiului Alba Iulia. Vă mulţumim pentru înţelegere!)
2. Plata electronică folosind servicii de internet banking
3. Ordin de plată la bancă (Municipiul Alba Iulia, Cod Fiscal 4562923)
4. Plata prin mandat poştal (Municipiul Alba Iulia, Cod Fiscal 4562923)

Pentru ordine de plată, internetbanking și mandate poștale lista conturilor IBAN se găsește pe link-ul: https://extranet.apulum.ro/Pagini/IBANpentruplatataxelorsiimpozitelorlocale.aspx.

Pentru persoanele care insistă totuși să facă plată la casieriile instituției, reamintim că achitarea taxelor și impozitelor se poate face cu cardul (POS) sau în numerar la ambele sedii ale Direcţiei Venituri (str. Ardealului – sediul principal și str. Bucovinei – fostul sediu al Dalkia).

Sumele de plată sunt prezentate pe Deciziile de impunere pentru anul 2020 care au fost transmise tuturor contribuabililor persoane fizice și juridice având bunuri impozabile pe raza administrativă a municipiului Alba Iulia.

Plata cu bonificație a taxelor și impozitelor locale a fost prelungită, nu este un motiv să ne grăbim la ghișee.

Certificatele fiscale se eliberează pe loc pentru PF, iar pentru PJ se modifică website-ul apulum.ro pentru a putea fi în cel mai scurt timp posibil eliberate în format electronic.

Pentru orice informații suplimentare sau asistență, contribuabilii sunt rugați să apeleze 0258 818338.

Serviciului Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Alba Iulia

În contextul pandemiei generate de virusul COVID-19 în România, având în vedere intrarea tării noastre în scenariul al 3-lea și în scopul asigurării protecției beneficiarilor și a securității și sănătății tuturor angajaților, s-a decis luarea următorului set de măsuri de prevenție:

  • accesul la ghișeele de stare civilă și evidența persoanelor se realizează pe bază de bon de ordine, oferit cetățenilor la intrarea în instituție de către polițistul local care asigură paza în această locație;
  • depunerea cererilor de eliberare a duplicatelor certificatelor de stare civilă, precum și a cererilor privind schimbările de nume pe cale administrativă, se va face pe bază de programare prealabilă la numerele de telefon 0258/815565 sau 0258/814550;
  • depunerea cererilor de transcriere/înscriere a mențiunilor privind modificările intervenite în străinătate în registrele de stare civilă române a certificatelor/extraselor de stare civilă procurate din străinătate se va face pe bază de programare prealabilă la numerele de telefon 0258/815565 sau 0258/814550;
  • cererile de furnizare date, vor fi primite doar prin poștă;
  • audiențele se realizează exclusiv telefonic;
  • se limitează prezența la oficierea căsătoriei, la patru persoane (mirii și cei doi martori);

La încetarea cauzelor care au determinat luarea acestor măsuri, activitățile specifice vor reveni la fluxul normal de lucru.

Pentru orice nelămuriri și informații stăm la dispoziția cetățenilor la telefonul 0258/815565, 0258/814550 sau pe mailul serviciului spclep@apulum.rounde angajații serviciului vă vor răspunde cu promptitudine.

Alte informații utile

  • Bazinul olimpic va suspenda accesul publicului în perioada 12 – 31 martie, cu posibilitate de prelungire;
  • Până la data de 31 martie 2020 nu se vor organiza activități în talciocul și piața volantă Alba Iulia;
  • Centrul de zi pentru persoane vârstnice și Centrul de zi pentru copii “Sf. Maria” își vor suspenda activitatea cu publicul până la data de 31.03.2020, cu posibilitatea de prelungire;
  • Piața și hala agroalimentară Centru vor funcționa sub supraveghere de specialitate;
  • Societatea de Transport Public Alba Iulia își va reduce programul de circulație a mijloacelor de transport în comun și se va realiza dezinfectarea frecventă a spațiului (ex. bare și suporți de susținere, uși, scaune, mânere ale ușilor – interior și exterior, ș.a.), de preferat la finalizarea traseului.

Primăria Alba Iulia primește documentele pentru procesare prin intermediul poștei electronice. Eliberarea documentelor se poate face și on-line.

Stăm la dispoziția albaiulienilor pentru orice informații la 0258 819 462, email, Facebook, website.


Lasă un răspuns